HAJSAN! :D haha

Hejsan hoppsan gallopsan :D det var ju ett tag sedan..      har precis kommit hem från farsta med min mamma. Har shoppat lite :D (en tjocktröja, en kofta en tröja, och 2 par skor:O ) mycket.  Jag har fått börja använda korsett för att min ryggrad e sne(scolios) och det suger. Så jag var tvungen att köpa nya kläder som passar:)
Jag har precis börjat en ny skola också, södertörnfriskola. Jag går på musik linjen och jag trivs super bra där. Jag har blivit jätte bra kompisar med Jozze, Lotta,Sofia och Calle dom alla är helt underbara och supersnälla:) och sen finns det en sjuuukt  söt kille i klassen också (hihi) :D 
 
och imorgon ska jag dansa och efter det så ska jag rida med Jannica det ska bli super kul :D vi ska rida på shettlanndponnys (stavas?:) ) vi båda rider inte på fritiden så det ska bli extra kul hahah :D längtar verkligen! :D

nej men nu ska jag gå :D<3 hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Wille Sverin

JAG ÄLSKAR DIG KARIN OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA!!<3333333333333333333333333333333333333333

2010-05-27 @ 16:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0