Spindelbett :0

Har just ätit och efter maten fick jag ett spindelbett! har aldrig fått det förut.
Iallfal idag har vi varit och firat min morfar i efterskott i ´kvarnen här i Norrland. Det fanna dricka mat och tårta och en hel drös med bronsar myggor myror (!) och flugor. Min brorsa övningskörde också och det gick jätte bra :D.'
glömde berätta att jag har lyckas tvätta min mobil två gånger på bara ungefär 1 vecka! första gången så hamnade den i tvätten men den funkade dagen efter. Sen inte så många dagar senare badar jag med den här i Norrland :( och då funkade den inte. så nu har jag ingen mobil :( 
 
Jag tänkte ladda upp lite bilder på Vårt landställe och i norrland så ni får se hur det ser ut :) 
 
 hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0