SOMMARLOV<3

Nu var det länge sedan jag lade in ett inlägg :) så jag tänkte assa å nu. Ja, nu är det sommarlov och det är så härligt!.......... dom tre första veckorna.....     eller.. jag brukar alltid sova bort hela dagarna så jag kan inte göra så mycket och då blir man bara uttråkad och allt blir så jobbigt. sedan i slutet å sommaren blir  jag arg å mig själv eller någon annan över att jag inte har gjort något. MEN det här sommarlovet har jag sagt til mig själv att jag inte ska ha den traditionen och börja göra mera saker. Så det har jag gjort. Jag har varit  i stan och med kompisar har följt med min kompis Jannica till hennes landställe och sov över där. Jag har varit på studentmottagning och Idag har jag varit inne i stan med ´Jannica, imorgon ska jag kanske vara med Lwam och en kompis som bor i USA men har kommit hit till Sverige nu så det ska bli suuuuuper kul! på fredag är det midsommar och då ska vi få gäster. På lördag ska jag kanske sova hos min syster och på måndag åker vi till vårt landställe i Norrland :D     juste jag har fått nya favorit färger ocksÅ.             turkost (stavas?)  aprikos korallrosa och korallorange :D   

Ha en skön Midsommar!

                                                 KORALLROSA/ APRIKOS
                           KORALL ORANGE

 TURKOS


Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

Söötis :D



Kram!

2009-09-25 @ 22:02:55
URL: http://beccabloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0