Norrland<3

 Nu är jag i  Pausele på vårat landställe som ligger mellan storuman och Lycksele. Vi kom hit i tisdags efter 85 mil och 12 timmar utan air condition, så vi fick ha nästan alla fönstrerna öppna. Det var jag, min bror mamma och min morfar som satt i bilen den här gången. Min pappa och våran hund sally ska komma upp imorgon. och min syster och hennes kille ska komma upp nästa vecka.
 
Det skönaste med Norrland är väl ändå all natur, man kan verkligen slappna av här. såklart kan det bli väääldigt långtråkigt, men det gör liksom inget. Vi har inte fiskat än :( men jag har tjata på mamma att vi ska åka och bada i ume älven. det har varit så varmt här. 
 
idag iallafall har vi varit på storuman dagarna och jag köpte en sådan där ring som man ser på vilket humör man är på. Jag har bara fått sett samma färg hela tiden vilken är blå som står för att man är glad :) men jag undarar om det verkligen stämmer med det där.....

Ett tips om du ska åka upp hit är att du måste besöka Dollar store. haha älskar den affären dom har alltid låga priser :D


Kommentarer
Postat av: Vida

jag ska börja på lilla akademin =D du ska väl börja på södertörn?? det är lite svårt att förklara hur man gör en bakgrund. gå in på designadinblogg.se där kan du hitta hur man gör =)

2009-06-28 @ 16:12:45
URL: http://vidaa.blogg.se/
Postat av: karin

okej, ja det ska. och tack hehe :D

2009-06-30 @ 18:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0