Viking Line och Australien <3

Hallojsan, har nyligen kommit hem från viking line :) vi åkte till Mariehamn. (En dagskryssning) själv tycker jag bäst om kvällskryssningar men det var jätte trevligt. Jag åkte med min familj och min brorsas kompis. :)

hihi har massa att berätta men jag orkar inte riktigt skriva just nu, så det får bli senare ♥

juste också. jag vet inte vad det är med mig men jag har fått en crush på Australien♥  jag har sett några australiska serier på tv. Jag tänkte lite och det skulle vara så fantastiskt att få åka dit! Min gamla skolkamrat bor där (lyllo ost)  jag har försökt att få kontakt med henne efter 5 år och jag har lyckats! jag är sååå himla glad och uppspelt :D♥


bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0