Stan stan och stan + Laserdome

Hejsan nu sitter jag och tittar på Färjan 2 på kanal 5. Vet faktiskt inte varför jag gillar det , nu när jag tänker på det är det ganska tråkigt haha (?)
 I veckan har jag gjort många saker känns det som. I torsdags så var jag med Laura (kolla in hennes blogg www.baralaura.blogg.se) inne i stan. Vi skulle hämta ut gratisbiljetter till Gröna Lund, vi ska dit med våran andra kompis också ska bli super kul :) . På lördagen var jag inne i stan igen med min mamma jag köpte en hel del saker som jag ska visa senare. Igår (Söndag) så  var jag inne i stan igen haha för att det var en välgörenhets-sak för handikappade barn i Polen så jag spelade gitarr i ensemblen(flera som spelar gitarr tillsammans samma låt fast olika stämmor) som jag går i köpa ett par leggings från Gina tricot som jag också ska visa senare.Sedan efter det var jag på Laserdome kalas för min söta 13åriga flicka Jannica :) det var super kul hihi:) pussar och kramar, nu ska jag dricka té :D


ha en skön natt/kväll♥

Juste jag och Laura sååg Sarah Dawn finer också haha :D inne  i stan.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0